Klantenservice

Skihelm-Online Klantenservice

Bij Skihelm-Online.nl nemen we service en garantie heel serieus! Met onze onlineshop besparen fors op de kosten van een dure showroom om onze prijzen voor u extra laag te houden. Besparen op service doen we zeker niet. Zo verwelkomen wij u graag in ons kantoor met magazijn in Zwijndrecht waar u eventueel uw bestellingen kunt afhalen of het product van uw keuze vooraf van dichtbij kunt bekijken of passen. 
Ook is het mogelijk met onze online chatfunctie om tijdens het winkelen vragen aan te kunnen stellen aan ons salesteam. Onze chatbox vindt u op Skihelm-Online.nl rechtsonder in uw scherm en is een aantal uur per dag operationeel. Is de chat niet actief, dan kunt u natuurlijk altijd een bericht of terugbel verzoek achterlaten.  
Heeft u vragen of opmerkingen over onze producten, onze dienstverlening, verzenden en retourneren of onze garanties en afhandelingen en wilt u direct antwoord? Kijkt u dan in eerste instantie even bij onze FAQ (Frequently Asked Questions). Vindt u daar geen antwoord op uw vraag, neemt u dan gerust telefonisch contact op via e-mail met onze klantenservice of telefonisch (085-13 07 417). Veel shopplezier!

Neem contact op

FAQ

1. FAQ
1.1. Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Ja hoor, dat kan ook. Als u vooraf wél even via onze klantenservice kenbaar maakt dat u uw bestelling bij ons wilt ophalen, dan bent u van harte welkom. Ons afhaaladres is: Skihelm-Online / GolfDriver Europe BV - Daltonstraat 37 te Zwijndrecht. Hier vindt u ons kantoor en magazijn, geen luxe showroom.
Wilt u uw bestelling laten bezorgen in een DPD Pakketshop bij u in de buurt? Als u die optie kiest in de check-out, is ook dat geen probleem. U kunt dan binnen 7 dagen afhalen wanneer het u uitkomt.

1.2. Ik wil een skihelm eerst passen voor ik koop, kan dat?

Ja hoor, dat kan ook. Als u vooraf wél even via onze klantenservice kenbaar maakt dat u uw bestelling bij ons wilt ophalen, dan bent u van harte welkom. Ons bezoekadres is: Skihelm-Online / GolfDriver Europe BV - Daltonstraat 37 te Zwijndrecht. Hier vindt u ons kantoor en magazijn, geen luxe showroom.

1.3. Hoe werkt Skihelm-Online.nl?

De webwinkel van Skihelm-Online.nl werkt eenvoudig. U kiest uw producten door te navigeren door het menu of door in de zoekbalk te zoeken op merk, serie of productsoort. U bepaalt de juiste uitvoering die past bij uw wensen (bijvoorbeeld de juiste maat, kleur, etc.) en u klikt op "IN WINKELWAGEN". Zo verzamelt u alle door u gewenste producten en klikt u op "BESTELLING AFRONDEN" als uw bestelling compleet is. Vervolgens vult u de gevraagde informatie in (naam, adres, telefoonnummer, etc.) en bepaalt u uw verzend- en betaalwijze. Is alles compleet, dan klikt u tenslotte op KOPEN waarna u direct per e-mail onze orderbevestiging ontvangt.

Is het voor u tóch niet helemaal duidelijk, dan vraagt u het gewoon even per telefoon (085-1307414) of per chat of e-mail aan onze klantenservice. Veel plezier!

1.4. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij ieder product staat in de webwinkel aangegeven welke levertijd er van toepassing is. Veel producten leveren we uit voorraad waarbij geldt dat wanneer u vóór 15:30 uur bestelt, u vrijwel altijd de volgende werkdag uw bestelling al ontvangt. Staat er bij een product vermeld dat het niet voorradig is, dan geldt hiervoor circa 3 tot 7 (werk)dagen levertijd. Maar liefst 98% van onze orders wordt binnen een werkweek bij de klant afgeleverd door de pakketdienst van DPD. Haalt u liever uw pakket af bij een DPD Pakketshop in de buurt, dan kunt u dat aangeven in de check-out. Erg handig voor als u weinig thuis bent. Ook afhalen bij ons kantoor in Zwijndrecht is op afspraak geen probleem.

1.5. Hoeveel garantie heb ik?

Bij Skihelm-Online verkopen we alleen A-merk producten met 12 maanden fabrieksgarantie (tenzij bij het product specifiek anders wordt aangegeven). Verzendkosten blijven, ook bij garantiegevallen, altijd voor uw eigen rekening. Onder garantie wordt er gerepareerd of, indien reparatie onmogelijk blijkt, omgeruild voor hetzelfde product. Is dit product niet meer verkrijgbaar dan wordt de nieuwe, vergelijkbare uitvoering van het product geleverd. In praktijk zien we gelukkig weinig problemen. Schade ontstaan door oneigenlijk gebruik valt nooit onder welke garantie dan ook.

1.6. Hoe werkt de verzending?

De bij Skihelm-Online.nl bestelde producten worden verzonden met de pakketdienst van DPD. U ontvangt van ons na verzending per e-mail een verzendbevestiging. Vervolgens stuurt DPD u per e-mail een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. De bestellingen worden nauwkeurig gecontroleerd en goed verpakt. U kunt tijdens de afronding van uw bestelling aangeven waar en wanneer u de bestelling wilt laten bezorgen. Wilt u uw pakket liever laat bezorgen bij een DPD Pakketshop, dan is dat geen probleem. Die optie kunt u zelf kiezen in de check-out.

Uw bestelde producten worden standaard verzekerd verzonden. Mocht er sprake zijn van schade of vermissing, neemt u dan z.s.m. contact op met onze klantenservice of maak een 'Ticket' aan in uw gebruikersaccount op Skihelm-Online.nl. Uw bestelling afhalen is (op afspraak) overigens ook mogelijk en wel op de Daltonstraat 37 in Zwijndrecht (NL).

1.7. Kan ik laten afleveren bij een DPD Pakketshop?

Jazeker, dat is geen probleem. Wanneer u uw bestelling wilt laten bezorgen in een DPD Pakketshop bij u in de buurt, kiest u deze optie dan in de check-out. Aan de hand van uw postcode geeft ons systeem de dichtstbijzijnde opties weer waaruit u zelf kunt kiezen. U kunt uw bestelling dan binnen 7 dagen daar afhalen wanneer het u uitkomt, binnen de openingstijden van het afhaalpunt. Heeft u binnen die 7 dagen het pakket niet afgehaald, dan wordt het weer teruggestuurd. Een tweede keer verzenden kan dan wel, maar dan wel op uw eigen kosten, dat is logisch.

1.8. Hoe werkt het als ik mijn bestelling wil retourneren?

Retourneren of ruilen is uiteraard geen probleem, mits dat binnen wettelijke termijn van 14 dagen na levering gebeurt en mits de producten nieuw en ongebruikt zijn (voorzien zijn van de originele verpakking). Zijn producten zichtbaar gebruikt, dan is retourneren tegen nieuwprijs niet meer mogelijk.
De verzendkosten voor het terugsturen zijn altijd voor uw eigen rekening. Het product moet bij het terugsturen ook onbeschadigd blijven dus dient u één en ander goed verpakt terug te sturen. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour zenden dus ook als het kwijt of beschadigd raakt. Retourneer dus altijd inclusief Track & Trace code.

Contactgegevens

Skihelm-Online.nl (onderdeel van GolfDriver Europe BV)
Adres Daltonstraat 37 (kantoor / afhaalpunt)
Postcode 3335 LR
Plaats Zwijndrecht
Land Nederland
Telefoon 0031 (0)85 - 13 07 417
E-mail [email protected]
KVK nummer 73807591
btw-nummer NL 8596.71.070.B01
Bank KNAB